Cukupkan korum je (tak payah baca)

Hye.. Sudah lama rasanya tak update blog ni (padahal baru je update 
pepagi buta tadi), mungkin sebab ianya warna warni dan terlalu 
polka dot agaknya. Hmmm... (Alasan tak kukuh).

*boleh tak aku berhenti menaip sekarang? :P

Sebenarnya, takde ape yang aku nak kongsi hari ni.. Jadi aku akan 
membebel tak tentu hala lepas tu korang bolehla buat-buat terbaca
 dan kemudian menyesal dikemudian hari. Yes! 
Sekali baca sekali menyesal, kalau sepuluh kali baca 
maka sepuluh kalilah menyesal. Yes yess!! (Sebenarnya aku pun tak tau ape motif aku yes yes ni.. Haha)

Eh, korang pernah dengar tak pasal Sai Baba? 
Siapa dia tu eh?...

post script:- Malas betul nak buat research pastu tulis kat sini 
pasal Sai Baba. :D 


Pape pun, lagu blog ni best macam tuannya. Sekian.

Popular Posts