pilih la memane pon ekau suko


kat atas ni ada 4 ekor minatang. lembu, arnab, keldai, dan biri biri. daripada ke empat empat binatang ni, pilih salah satu yang menepati kriteria anda.

*************************************************************

lembu

anda seorang yang kelakar dan suka ketawa. boleh juga dikatakan happy go lucky. anda seorang yang sempoi, serta mudah bergaul dengan sesiapa sahaja. dalam masa yang sama, anda juga suka memerhati orang dan keadaaan sekeliling. kadangkala anda mudah tersentap apabila diusik rakan rakan.

arnab

anda merasakan diri anda menjadi perhatian ramai. terdapat sesuatu yang menarik tentang anda yang membuatkan anda disenangi kawan kawan. adorable? mungkin itu anda. anda seorang yang fragile. sentiasa mahukan teman atau si dia di sisi anda. kadangkala, anda mempunyai tabiat buruk iaitu malas mandi.

keldai

anda seorang yang tenang. tidak sukakan masalah. anda seorang “silent killer”. barangkali anda tidak banyak bercakap di khalayak ramai, tetapi anda mempunyai agenda tersendiri yang akan menjadi kejutan. tabiat buruk anda adalah anda suka berlengah, dan menangguhkan kerja. anda juga mudah lupa.

biri-biri

anda seorang yang pemalu. anda lebih suka menyendiri dan membuat aktiviti secara berseorangan. kadangkala anda suka mendengar lagu yang sama berulang-ulang kali.

tahniah.. anda adalah seekor ………………………….. (isi sendiri)

Popular Posts