malam oh malam

salam guys..
so long..so ber-habok.. so quite..so.....rindu :))))

what's next happening to me in these few days.....is so 'TRAGIC' oh bantai huruf besar pulak.
serius..

bertalu-talu pulak tu. Hmm macam mana nak start, ok mula-mula aku nak share yang aku baru sahaja dapat offer kerja yang totally jangka yang aku akan dapat. bukan satu ak tapi dua.. yang pening sekarang ni..cano den nak pilih ni. Dua2 bagus. hmmmm
pk jangan xpk..

lagi?

berita masalah. org yang paling aku rapat main taik pulak kat belakang aku. cane nak kasi settle? budak ni aku anggap dah macam adik tapi? tapi??? nama pon manusia kan... nak sedey? nak kesian?
geleng je la.... en en en..

macam macam.....

ni ade lagi sorang mamat ni..jenoh pulak aku nak layan even aku dah terang beribu-ribu lemon kali pong! xmao dgar cakap jugak. susah jugak en kalo org da kemorok cinta ni. penat nak settle..bukan nak berlagak tapi aku mmg xley nak terima..maybe bukan jodoh aku dengan dia..
so.. hope si jejaka ni paham perasaan and niat aku sebenarnya. hmm :((

sejak dua menjak tiga menjak dapat lappy baru ni..huhu (masok air) jadi blur pulak, coz macam da lame gile xonline..kalau tak.. lappy ni jadi bantal busuk pon alright je. huhu

(**sebenarnya niat nak bagitau dah dapat lappy baru) hahak siot betol.gedik buang tebiat memalam ni. :)

dah dah dah..jam nak masok subuh tak reti-reti nak tido. ha besok bangon lambat kata anak dara tua la ape la.
dah gi tidoooooooooooooooooooooo.........

sekian.

Popular Posts